Rallyheart.hu - (rally képek, videók, hírek) - Sprintesek és RTE versenyzők figyelem!

Sprintesek és RTE versenyzők figyelem!

130801 baranya kupaItt a lehetőség, hogy bele kóstolj a Rallye2-be!

 

 

 

 

 

 

 

Ha Te RTE vagy Sprint versenyző vagy és érdekelne ez a „kóstoló”, akkor az alábbiakban röviden vázoljuk neked, hogy mit is jelent a R2 „napi licence” és ezzel a lehetőséggel hogyan tudsz résztvenni a Baranya Kupán.


A Baranya Kupa alapvető adatai:
Ideje:     2013. augusztus 24-25.
Helye:    Komló és Baranya Megye


A verseny össztávja: 300,00km
A verseny gyors össztávja: 85,00km
A prológ után 3 féle pályán, összesen 8 gyorsaságit kell teljesítenie az indulóknak.


Programról röviden:
• 2013. aug. 1. kiírás megjelenése
• 2013. aug. 23. (péntek) Oktatás, minimum vizsga, sportorvosi vizsgálat és gépkönyvezés Komlón
• 2013. aug. 24. (szombat) Átvételek, pályabejárás és késő d.u. Prológ
• 2013. aug. 25. (vasárnap) Verseny reggeltől estig


A RALLYE2 NAPI LICENCE-ről


A Napi licence lényege:
Rövidebb időre, azaz egy alkalomra, versenyre szól, ugyanakkor olcsóbb, mint a teljes értékű licence.
Aki ezt a licencet (MNASZ R2) kiváltja, az ugyan úgy szerepelhet tovább adott esetben az RTE vagy a saját sprint bajnokságban, mint előtte, és részt vehet a Baranya Kupa 2013 versenyen is, ahol 85,00km gyors össztávot teljesíthet.


A Baranya Kupa rendezőjének célja, hogy a Napi licence bevezetésével és további kedvezményekkel a Rallye2 mezőny részeként minél több versenyző rajtolhasson el az idei versenyen. Az ehhez szükséges lépéseket az alábbiak szerint anyagilag is támogatja:

 


 


A Baranya Kupára nevező RTE vagy Sprintes versenyző egy egyszeri összeg megfizetésével juthat hozzá a szükséges dokumentumokhoz, valamint a verseny nevezéséhez! Minden, Rallye2 licenccel nem rendelkező érdeklődő számára egységesen: 65.000,-Ft-ba kerül ez a speciális konstrukció.


A 65 ezer forint tartalmazza a versenyzőpáros mindkét tagja számára:
1. a Nevezői hátteret (MNASZ versenyeken kötelező az MNASZ licences „háttér”)
2. a Baranya Kupa 2013 nevezési díját,
3. a szükséges licence megszerzését megelőző oktatás díját (a verseny előtti napon, a helyszínen),
4. a szükséges licence megszerzését megelőző vizsga díját (a verseny előtti napon, a helyszínen),
5. a licenchez szükséges sportorvosi vizsgálat költségét, lehetőségét (a verseny előtti napon, a helyszínen),
6. a napi licencek díját,
7. a napi licencek biztosításának díját,
8. valamint egy egyszeri R2 gépkönyvezés költségét.


Ha utána számolsz, a fenti összeg (65EFt) kb duplája egy sprintes nevezési díjnak. …és amit ezért kapsz, dupla versenytáv, valamint 2db napi licence, és gépkönyv a versenyautódra valamint: egy 85km gyorsaságit tartalmazó versenyt! (Az alap R2 nevezési díj 43.500,-Ft. …csak a nevdíj!)
Ahhoz, hogy a fentiek teljesülhessenek alapvető szükséglet a megfelelő hivatalos dokumentumokkal rendelkező, szabályosan kialakított versenyautó.


A technikai követelményekről


Az RTE és SPRINT-es versenyzők közül azok indulhatnak „napi licence”-szel a Baranya Kupa Rallye2 OB futamon saját autójukkal, akik az alábbiakat teljesíteni tudják (a feltételeket az MNASZ Autós Technikai Bizottság szabja):
• a versenyjármű rendelkezik dokumentumokkal (papírokkal) és rendszámmal, műszakival („P” rendszám sajnos nem jó!)
• a versenyjármű forgalmi engedélyében „versenyautó”ként kerül megnevezésre (átalakítási engedélyes, nem „utcai” autó, hanem versenyautónak van vizsgáztatva)
• vagy már rendelkezik a versenyjármű MNASZ R2 gépkönyvvel, vagy a verseny előtti gépkönyvezésen gépkönyvet szerez (ehhez meg kell felelnie az R2 minimális előírásainak).


Ha ezen a két, meghatározó rostán (rendszám és versenyautóvá minősítés) túljutottál, akkor már csak a műszaki megfelelőségre kell koncentrálnod, hiszen a versenyautód MNASZ Rallye2 Gépkönyvezésen kell, hogy részt vegyen. (a jogszabályi változások okán a Baranya Kupa az egyik utolsó lehetőség, hogy az autód Rallye2 „F” csoportos gépkönyvet kapjon.)


Ha az autód sprint versenyen rajtengedélyt kapott, nagy eséllyel megfelel az MNASZ előírások nagy részének is. Ami biztos, hogy az MNASZ Gépkönyvezéskor az MNASZ ATB kiemelt figyelmet fordít a bukócsövek ellenőrzésére (szükséges igazolást beszerezni – certifikát – a cső készítőjétől, mert ezt is kérni fogják), azok méreteire, kialakítására, rögzítésére, hegesztéseire.


Fontos, hogy körültekintően tájékozódj a technikai feltételeket illetően, mert a verseny helyszínén és idején egy esetleges hiányosság alkalmával már nem tudunk módosítani az előírásokon (nincs kiskapu!), és ebben az esetben nincs visszatérítés.


A Technikai kérdésekben forduljatok az ATB illetékes képviselőjéhez az alábbi email címeken:
atb@mnasz.hu; mnasz@mnasz.hu


Fontos!
A Baranya Kupa 2013 versennyel kapcsolatos lehetőség nem jelent és nem eredményez semmiféle végleges elköteleződést! Nem célunk sem az RTE sem a sprintes sorozatok versenyzőinek „átcsábítása”, vagy végleges hűtlenségre bírása az „eredeti” sorozatával szemben! Ez csupán „kóstoló”, ami nem „valami ellen” jött létre!

Hozzászólások beküldése csak regisztrált felhasználóknak érhető el.

Partnerek

garmin virb new 3
 
ahid sz
 

szzsfoto

Statisztikák

Tartalom találatai : 61674407